Toaletka

Chcę toaletkę. Marzę i śnię o niej;) wnerwia mnie malowanie na partyzanta-wiecie niby siedzę na łóżku, ale czegoś tam zapomniałam, jestem w łazience, czegoś tam nie mam i tak latam. I cierpię okropnie;)

Żadna z dostępnych od ręki nie spełnia moich oczekiwań. Musi mieć głębokość 30 cm, bo z większej nie będę w stanie malować się bez okularów. A krecik ze mnie straszny, bo mam wadę -7. Musi mieć szufladę jedną długą. Ew. dwie, ale szerokość 80 cm, bo większa będzie źle wyglądać w sypialni (jestem tak cudowną kobietą, że oddałam większy pokój na siłownię, kosztem mniejszej toaletki…;)). Lustro mam już wyśnione, wymarzone, więc to też trochę determinuje tą szerokość. Choć czekam na nie do kolejnego tygodnia. Dodatkowe  szufladki pod lustrem  to pomysł faceta… nie jestem do nich przekonana, bo mi psują prostą linię;) ale w sumie są dosyć praktyczne… Co sądzicie o jej kształcie? Będzie z białego, błyszczącego materiału. 



Czy macie jakieś sugestie?  Na co zwrócić uwagę? Będzie robiona na zamówienie, wybulę trochę kasy;) więc nie chciałabym zrobić jakiegoś fakapu. Co jest praktyczne i przydatne jeszcze?


PS. Proszę się nie nabijać z moich umiejętności z paincie;)
Cześć! Mam na imię Ewa. Lubię naturalne kosmetyki, szczególnie pielęgnację. Służy ona mojej cerze, która przez długie lata zmagała się z trądzikiem. Nie szaleję z makijażem, kocham beże, brązy i szarości. Czasem przełamię to czerwienią czy mocnym różem, ale bez przesadyzmu;) Uwielbiam pięknie pachnące wnętrza i kawę z mlekiem

26 komentarzy:

  1. oj ciężko jest mi coś doradzić, u mnie za toaletkę robi zwykłe biurko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biurka sa troche za glebokie na moje wymagania:(

      Usuń
  2. Mi się bardzo podoba. Łączę się z Tobą w bólu, bo mam podobną wadę i zawsze maluje się w soczewkach, bo inaczej nic bym nie widziała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja soczewki tylko w lato nosze;) juz sie przyzwyczailam do malowania bez;)

      Usuń
  3. ja mam biurko z ikea i jest ok, na gore dalam szafeczke drewniana z ikea i male lustereczko. ogolnie nie dalabym rady malowac sie przy lusterku takim stacjonarnym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie przyzwyczailam do tego:) no i chce miec lustro takie duze, bo uwielbiam sie przegladac:P

      Usuń
  4. Wydaje sie byc fajnie zaprojektowana,ja dlugo szukalam toaletki idealnej,az w koncu kupilam biurko z Ikea,troche je poprzerabialam i jest ok ;)
    Czekam juz na zdjecia z toaletka ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszelkie biurka maja po 50 cm glebokosci:( Ty tez masz takie czy moze wezsze? Fote po na pewno dam:)

      Usuń
  5. ja kupiłam swoją w Ikea, ma tylko jedną pojemną szufladę, w niej trzymam kosmetyki , ktore najczęsciej używam, reszta w kufrze pod toaletką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedyne, co mogę doradzić... Zastanów się dobrze nad tym białym błyszczącym ;) Z prostego powodu: malujesz paznokcie, nagle kropelka lakieru ląduje na białym błyszczącym. ścierasz ją szybko, ale i tak albo zostanie smuga, albo będziesz musiała użyć zmywacza i z białego błyszczącego zostanie tylko białe ;) Moja toaletka jest pokryta błyszczącym laminatem i po kilku wpadkach znalazła się na niej szybka przycinana na miarę, żeby nie robić więcej paskudnych plam ;) I popieram te szufladki! Sama bym takie teraz chciała. Miałabym gdzie poupychać wszystkie niewykorzystane jeszcze próbki i miniwersje kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z szybka nieglupi pomysl;) mnie te szufladki nie do konca przekonuja... Sa praktyczne, ale..;)

      Usuń
  7. …Pieknie to wymyslilas, ja tez marze o toaletce, ale na razie tylko marze ;) ale tak jak Darlene zwrocilabym uwage nad tym bialym blyszczacym, mialam kilka mebli z takiego czegos, i strasznie mnie wkurzaly te smugi i plamy ;/...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w poprzednim mieszkaniu mialam szafy z takiego materialy-plyn do szyb czyscil je doskonale i nie bylo z nimi roboty;)

      Usuń
  8. Ja też chętnie zaprojektowałabym swoją własną toaletkę, żadna mi się nie podoba z dostępnych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja równiez bym chciała toaletkę, ale wiem, że lutro w tak dużej odległości by mnie irytowało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie 30 jest okay, bo tak naprawdę wsunę się do blatu na swoim stołeczku i będę mieć lustro prawie przed nosem;)

      Usuń
  10. Pięknie to wszystko rozrysowałaś...i wcale się nie nabijam- sama nie zrobiłabym tego lepiej:)
    Toaletka...też o niej marzę ale jest tyle innych wydatków...ehh:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stwierdzam, że już czas na toaletkę;) tym bardziej, że nowy dom nie ma tak fajnej łazienki jak poprzednie lokum;)

      Usuń
  11. ja tylko powiem, że ta środkowa szuflada u mnie nie zdaje egzaminu.. tylko boczne :)
    bo jak zasiądę i zaczynam się malować, to środkową sobie dziurę w brzuchu robię :P boczne tylko idą w ruch :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też tak sobie myśle, ale jakoś tych małych nie widzę...burzą mi linię, choć z ich fuknkcojalnością nie mogę się kłócić;)

      Usuń
    2. coś za coś :) ja stawiam na funkcjonalność, toaletka ma mi sprawiać wygodę w obsłudze i już :D

      Usuń
    3. Ja tez;) ale....i w sunie to tylko 10 cm...moze nie bedzie tragedyji.

      Usuń
    4. może nie.. może tak :D haha

      Usuń
    5. Zadne hahaha bo dostalam wycene:P jak bedzie zle to bede pluc w brode:P

      Usuń

Dziękuję za komentarz! Odpowiadam na każdy i bardzo sobie cenię kontakt z moimi Czytelnikami. Komentować mogą tylko zalogowane osoby.

Nie jest to jednak miejsce na wklejanie linków, wiem jak trafić na stronę autora komentarza. Wszystkie wiadomości z linkami usuwam i nie odwiedzam takich blogów. Jeżeli chcesz, abym odwiedziła Twoją stronę napisz mi maila lub wiadomość na Instagramie.

Copyright © 2016 Odcienie Nude - blog kosmetyczny , Blogger